沒有華麗的廚房,但當中滿載著嘗試、失敗、驚喜和成功!
尋日我先同大食怪講訂米, 岩岩今期飲食男女又有講麻, 佢介紹係1kg around $7-8, 你訂係咪呢個價錢? btw, 我屋企d 廁紙多到可以用成年!
唔係呀,呢隻貴呀,要$320一袋,但奶奶話呢隻係金鳳之中最top,我諗我食完呢包之後會自己訂隻平d,因為兩位少爺食量開始驚人,唔同我老爺奶奶呀,佢地兩個人食25kg可能食成年,但我地可能只夠食4個月咋你買咁多廁紙做咩?
係我媽既傑作, 佢話d 野只會有貴無平, 佢屋企已經做左貨倉. 仲有油呀, 唔好講笑, 起碼有10支存貨.
下....你兩位師奶係咪誇o左小小....
我屋企平日都4個人要食飯, 有時阿妹阿哥佢地黎齊total 8個大人, 1袋8kg 米只係食10日左右咋. 以前得我地2公婆, 1袋5kg 食半年都食唔完!
兔太太,我一星期只會出街食2-3餐飯,其餘都會在家煮,所以d米食得好快架!牛太,你幾時開始包伙食架?
大家有左小朋友, 響屋企始終最方便, 而家又有姐姐, 食完飯大家拍拍pat pat 就可以一齊玩, 好過出去食飯.
生蠔太,但你呢袋米貴過係超市買散裝喎...你食得出有分別嗎?我媽以前都會咁樣買一袋...成日話好食...我就一d都食唔出有咩分別...呵呵!
真係有好大分別啊,有口感之餘重好香飯味,兩位少爺次次去阿度食飯都食好多!除左呢d之外,品質都比超市買米穩定,我最初食金象,鍾意佢飯味香,但過左一段時間,d飯無晒飯味,之後又買金御膳,最初又係好好架,而家又唔得喇,d飯好爛....其實呢包咁貴米都係順下老人家意思,我之後自己訂就會揀隻平少少!
....我食o左n年飯....都唔知咩叫飯味....真係食'塞'米...哈哈!
可能我唔鐘意食飯啦, 真係唔知乜野叫飯味:p
發佈留言
11 則留言:
尋日我先同大食怪講訂米, 岩岩今期飲食男女又有講麻, 佢介紹係1kg around $7-8, 你訂係咪呢個價錢?
btw, 我屋企d 廁紙多到可以用成年!
唔係呀,呢隻貴呀,要$320一袋,但奶奶話呢隻係金鳳之中最top,我諗我食完呢包之後會自己訂隻平d,因為兩位少爺食量開始驚人,唔同我老爺奶奶呀,佢地兩個人食25kg可能食成年,但我地可能只夠食4個月咋
你買咁多廁紙做咩?
係我媽既傑作, 佢話d 野只會有貴無平, 佢屋企已經做左貨倉. 仲有油呀, 唔好講笑, 起碼有10支存貨.
下....你兩位師奶係咪誇o左小小....
我屋企平日都4個人要食飯, 有時阿妹阿哥佢地黎齊total 8個大人, 1袋8kg 米只係食10日左右咋. 以前得我地2公婆, 1袋5kg 食半年都食唔完!
兔太太,我一星期只會出街食2-3餐飯,其餘都會在家煮,所以d米食得好快架!
牛太,你幾時開始包伙食架?
大家有左小朋友, 響屋企始終最方便, 而家又有姐姐, 食完飯大家拍拍pat pat 就可以一齊玩, 好過出去食飯.
生蠔太,但你呢袋米貴過係超市買散裝喎...你食得出有分別嗎?我媽以前都會咁樣買一袋...成日話好食...我就一d都食唔出有咩分別...呵呵!
真係有好大分別啊,有口感之餘重好香飯味,兩位少爺次次去阿度食飯都食好多!
除左呢d之外,品質都比超市買米穩定,我最初食金象,鍾意佢飯味香,但過左一段時間,d飯無晒飯味,之後又買金御膳,最初又係好好架,而家又唔得喇,d飯好爛....
其實呢包咁貴米都係順下老人家意思,我之後自己訂就會揀隻平少少!
....我食o左n年飯....都唔知咩叫飯味....真係食'塞'米...哈哈!
可能我唔鐘意食飯啦, 真係唔知乜野叫飯味:p
發佈留言