沒有華麗的廚房,但當中滿載著嘗試、失敗、驚喜和成功!
呀... 問左阿哥啦.. 佢話, 可以養到隻雞係低膽, 咁佢生出黎d 蛋都係低膽, 不過問題係, 賣既寫係低膽蛋, 咁究竟有幾低膽, 點define呢, 如果以價錢睇, 就應該唔係啦.
即係要比d低膽固醇糧隻雞食.....而家我都計住每星期食幾多隻蛋,炒蛋就3隻蛋白兩隻蛋黃咁,盡量控制亦因為呢個原因我用葡萄籽油整包包,比起牛油飽和脂肪少4x%
膽固醇....呢個問題真令人困擾!大食怪先生去年驗身後, 驚覺膽固醇勁超標後, 我至明正言順可以話佢的飲食習慣, 每天迫他吃麥片及糙米飯...等, 我都好想知食了差不多一年, 究竟有無效??葡萄籽油整包....我又唸唔到喎! 我都考慮下先...
咁大食怪先生其他飲食習慣有無改?例如少皮、少肥肉、少腸仔、即食麵、快餐店早餐之類?如果依舊不變的話,就算食左成年麥皮都未必有效架,重要d麥皮唔加糖、煉奶之類至有效架
發佈留言
4 則留言:
呀... 問左阿哥啦.. 佢話, 可以養到隻雞係低膽, 咁佢生出黎d 蛋都係低膽, 不過問題係, 賣既寫係低膽蛋, 咁究竟有幾低膽, 點define呢, 如果以價錢睇, 就應該唔係啦.
即係要比d低膽固醇糧隻雞食.....
而家我都計住每星期食幾多隻蛋,炒蛋就3隻蛋白兩隻蛋黃咁,盡量控制
亦因為呢個原因我用葡萄籽油整包包,比起牛油飽和脂肪少4x%
膽固醇....呢個問題真令人困擾!
大食怪先生去年驗身後, 驚覺膽固醇勁超標後, 我至明正言順可以話佢的飲食習慣, 每天迫他吃麥片及糙米飯...等, 我都好想知食了差不多一年, 究竟有無效??
葡萄籽油整包....我又唸唔到喎! 我都考慮下先...
咁大食怪先生其他飲食習慣有無改?例如少皮、少肥肉、少腸仔、即食麵、快餐店早餐之類?如果依舊不變的話,就算食左成年麥皮都未必有效架,重要d麥皮唔加糖、煉奶之類至有效架
發佈留言