4.18.2008

膽固醇



自從年前知道大少爺小小年紀但膽固醇輕微超標後,身為一家之煮和愛錫小朋友的媽咪,我聽從醫生的意見,開始改變日常的飲食習慣和了解膽固醇更多。上星期在書局見到這本書,翻看過前言和當中的食譜,發現低膽固醇的食譜原來也很多變,覆蓋範圍亦廣,從湯、主菜、點心到甜品都有,再加上由3位註冊營養師編寫,對內容有絕對的信心。昨天的放學ICU中也有為小朋友介紹其中的一款小食「芝士焗脆磨菇」,看罷我跟細少說,下次由他親自主理這個菜式。

4 則留言:

牛太太 說...

呀... 問左阿哥啦.. 佢話, 可以養到隻雞係低膽, 咁佢生出黎d 蛋都係低膽, 不過問題係, 賣既寫係低膽蛋, 咁究竟有幾低膽, 點define呢, 如果以價錢睇, 就應該唔係啦.

oyster 說...

即係要比d低膽固醇糧隻雞食.....
而家我都計住每星期食幾多隻蛋,炒蛋就3隻蛋白兩隻蛋黃咁,盡量控制
亦因為呢個原因我用葡萄籽油整包包,比起牛油飽和脂肪少4x%

大食怪 說...

膽固醇....呢個問題真令人困擾!
大食怪先生去年驗身後, 驚覺膽固醇勁超標後, 我至明正言順可以話佢的飲食習慣, 每天迫他吃麥片及糙米飯...等, 我都好想知食了差不多一年, 究竟有無效??

葡萄籽油整包....我又唸唔到喎! 我都考慮下先...

oyster 說...

咁大食怪先生其他飲食習慣有無改?例如少皮、少肥肉、少腸仔、即食麵、快餐店早餐之類?如果依舊不變的話,就算食左成年麥皮都未必有效架,重要d麥皮唔加糖、煉奶之類至有效架