4.17.2008

超軟、超好味......





這吐司來自妃娟的食譜:超熟鮮奶吐司

上星期試了第一次,不太成功,因為最後發酵時去了覆疹,不敢放一杯熱水於焗爐中,怕發過龍嘛,怎知1小時後回來看看亦只不過發到7分......等發至8分滿便入爐,又因為要趕著到學校接細少放學、吃午飯再送他到壁球場練習,於是匆匆放進爐內,較好時間制便出門,又2小時後回來,唉,成品實在矮得可憐,是因為焗好後沒有立刻出爐之過.....

心有不甘,這星期又再做一次,這次在最後發酵和烘焗過程中也沒有任何阻滯,成品非常滿意,就算轉用了脫脂奶和葡萄籽油也不會對口感做成影響。

7 則留言:

牛太太 說...

你有無加麥粉?

oyster 說...

有呀,不過只係好少份量,因為手上包高粉得7x克,我又唔想開包大粉住,所以加左2x克麥粉搭夠100g。我估轉晒100g麥粉都得喎,因為種麵團已經有256g高粉,就算主麵團用晒麥粉都唔過50%

牛太太 說...

我今晚再整, 咁發到星期日就岩岩好

oyster 說...

真係食過翻尋味架

SYHY Mama 說...

我想問,有時焗完的吐司中間有孔,應該是我捲得唔夠實,係咪呢?但點先捲得實d....??

oyster 說...

你捲時對住自己方向捲埋黎定係相反捲出去呢?我對住自己捲架,即由離自己遠的一方開始,拎起少少摺一下,輕按,make sure黐實,然後向住自己方向捲,捲時會用兩隻姆指幫助輕輕將麵團攝入中間,其餘手指就傍住兩側,令兩邊齋整.....講到好覆雜咁,你明唔明?

SYHY Mama 說...

真係幾複雜....我希望用不多的烹飪經驗智慧理解到....哈哈!我係向自己捲的,不過兩邊總是不齊整....