沒有華麗的廚房,但當中滿載著嘗試、失敗、驚喜和成功!
你有無加麥粉?
有呀,不過只係好少份量,因為手上包高粉得7x克,我又唔想開包大粉住,所以加左2x克麥粉搭夠100g。我估轉晒100g麥粉都得喎,因為種麵團已經有256g高粉,就算主麵團用晒麥粉都唔過50%
我今晚再整, 咁發到星期日就岩岩好
真係食過翻尋味架
我想問,有時焗完的吐司中間有孔,應該是我捲得唔夠實,係咪呢?但點先捲得實d....??
你捲時對住自己方向捲埋黎定係相反捲出去呢?我對住自己捲架,即由離自己遠的一方開始,拎起少少摺一下,輕按,make sure黐實,然後向住自己方向捲,捲時會用兩隻姆指幫助輕輕將麵團攝入中間,其餘手指就傍住兩側,令兩邊齋整.....講到好覆雜咁,你明唔明?
真係幾複雜....我希望用不多的烹飪經驗智慧理解到....哈哈!我係向自己捲的,不過兩邊總是不齊整....
發佈留言
7 則留言:
你有無加麥粉?
有呀,不過只係好少份量,因為手上包高粉得7x克,我又唔想開包大粉住,所以加左2x克麥粉搭夠100g。我估轉晒100g麥粉都得喎,因為種麵團已經有256g高粉,就算主麵團用晒麥粉都唔過50%
我今晚再整, 咁發到星期日就岩岩好
真係食過翻尋味架
我想問,有時焗完的吐司中間有孔,應該是我捲得唔夠實,係咪呢?但點先捲得實d....??
你捲時對住自己方向捲埋黎定係相反捲出去呢?我對住自己捲架,即由離自己遠的一方開始,拎起少少摺一下,輕按,make sure黐實,然後向住自己方向捲,捲時會用兩隻姆指幫助輕輕將麵團攝入中間,其餘手指就傍住兩側,令兩邊齋整.....講到好覆雜咁,你明唔明?
真係幾複雜....我希望用不多的烹飪經驗智慧理解到....哈哈!我係向自己捲的,不過兩邊總是不齊整....
發佈留言