4.03.2008

依士

早陣子在九龍灣的Market Place買了這個yeast, 由於是罐庄,買時看不到內裡的模樣,打開才驚見是顆粒,曾擔心不知如何處理.....
以往用的yeast很微細,直接加入粉中搓成麵團便可以,但這顆粒狀的yeast要先溶於暖水,過程中會散發陣陣酸宿味,怪怪的......不過這酵母挺好用啊,發酵很理想,比理想牌甚至Hovis都好,但我已忘記了售價,大約$25以內,太貴的我也不會買吧!



2 則留言:

SYHY Mama 說...

好似餵小動物o既飼料...哈哈!我係cakediy買咋...細細包唔駛放咁耐。

oyster 說...

我放冰箱架,咁就可以放好耐啦!