自煮空間
沒有華麗的廚房,但當中滿載著嘗試、失敗、驚喜和成功!
4.03.2008
依士
早陣子在九龍灣的Market Place買了這個yeast, 由於是罐庄,買時看不到內裡的模樣,打開才驚見是顆粒,曾擔心不知如何處理.....
以往用的yeast很微細,直接加入粉中搓成麵團便可以,但這顆粒狀的yeast要先溶於暖水,過程中會散發陣陣酸宿味,怪怪的......不過這酵母挺好用啊,發酵很理想,比理想牌甚至Hovis都好,但我已忘記了售價,大約$25以內,太貴的我也不會買吧!
2 則留言:
SYHY Mama
說...
好似餵小動物o既飼料...哈哈!我係cakediy買咋...細細包唔駛放咁耐。
11:08 下午
oyster
說...
我放冰箱架,咁就可以放好耐啦!
9:45 下午
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
2 則留言:
好似餵小動物o既飼料...哈哈!我係cakediy買咋...細細包唔駛放咁耐。
我放冰箱架,咁就可以放好耐啦!
發佈留言