沒有華麗的廚房,但當中滿載著嘗試、失敗、驚喜和成功!
未有cc 之前, 我係自己買一袋50磅, then 分5kg 比兔太太, 其餘果d 我就差唔多用左5個月, 都無牛牛..
哈.....呢袋野真係幾鬼誇張....12.7kg對你來說不是很難用晒吧...佢呢隻粉夠新鮮應該可以放得耐。我唔知可唔可以6月底前用晒5kg....要做10次方包...
BTW, 呢隻粉吸水力幾好,做出來的包包都幾好食!
牛太,你上次的粉有放入雪櫃嗎?兔太太,我未試過存咁多粉架,因為以前少整包,而家麵包貴加上要食得健康,所以prefer自己整,可以將牛油改為葡萄籽油,然後將鮮奶改為低脂奶.....呢隻粉我都用開,真係幾好
無呀, 咁大袋, 點都放唔到.
但你D少爺唔食喎....咁整完俾邊個做早餐呀?
哈哈,我會整有餡包包啦,佢地會捧場,至於吐司,我會烘一烘然後迫佢地食囉,再唔係就整比我老爺奶奶,佢地食麥吐司架
發佈留言
7 則留言:
未有cc 之前, 我係自己買一袋50磅, then 分5kg 比兔太太, 其餘果d 我就差唔多用左5個月, 都無牛牛..
哈.....呢袋野真係幾鬼誇張....12.7kg對你來說不是很難用晒吧...佢呢隻粉夠新鮮應該可以放得耐。我唔知可唔可以6月底前用晒5kg....要做10次方包...
BTW, 呢隻粉吸水力幾好,做出來的包包都幾好食!
牛太,你上次的粉有放入雪櫃嗎?
兔太太,我未試過存咁多粉架,因為以前少整包,而家麵包貴加上要食得健康,所以prefer自己整,可以將牛油改為葡萄籽油,然後將鮮奶改為低脂奶.....
呢隻粉我都用開,真係幾好
無呀, 咁大袋, 點都放唔到.
但你D少爺唔食喎....咁整完俾邊個做早餐呀?
哈哈,我會整有餡包包啦,佢地會捧場,至於吐司,我會烘一烘然後迫佢地食囉,再唔係就整比我老爺奶奶,佢地食麥吐司架
發佈留言