4.01.2008

失望

近日網路上又發生了好些不快事件,有觀看者惡意批評網主的食譜和心得,有網主的相片被盜用,更甚的是有人把別人的文章連文帶相搬到自己的網誌,據為己有......看到這些又令我回想過往的不快事,自問甚麼也沒有做過但卻遭人惡意中傷、批評,因此我對這個互聯網世界其實很保留,尤其那些討論區或時下的blog,回應的人有多少是真心,又有多少是假意呢,更遑論與那些素未謀面的網友相聚,原因很簡單,就是「見過鬼怕黑」!

6 則留言:

SYHY Mama 說...

我同牛太討論過,覺得都係留係blogger最安全,無咩陌生人入o黎,我們又不是那些湊熱鬧要人氣找朋友的人,其實我覺得網友不是完全交不過,但要很長時間的溝通才可以。我有幾個網友是從籌備結婚開始認識,到現在每年都見兩三次面,帶埋d仔女出來俾我地玩,但由開始識到見面足足傾了年幾,5個裏面有4個是christian o忝呀!不論甚麼朋友,都是要講投契與緣份吧!

牛太太 說...

我已經無乜心機睇唔識既人d blog, 自己已經週身唔得閒, 更加唔想知人地d 私人野, 除非睇食譜or真正既烹飪心得啦. 呢個世界越黎越覆雜, 人心難測, 學你話, 見過鬼都怕黑. 所以呢, 兔師奶已經係我識既最後一個網友.

oyster 說...

兔師奶,你比較幸運,無遇到衰人,我同牛太就無咁好彩.....所以我都係決定荒廢個yahoo blog lu

其實好似蔡師奶,Angel同MC咁約d網友見面,都幾危險架,雖然鍾意整野食人唔會衰得去邊,但我同牛太都遇過幾個極品....

牛太太 說...

雖然鍾意整野食人唔會衰得去邊-> 以前我都係咁諗. 但係原來有d 人根本唔係鐘意整出黎食, 係鐘意整出黎影相然後比人讚law.

兔師奶 我同oyster&大食怪都係響cookeasy & 偷閒識, 都傾左好耐計先約見面. 諗返... 都一額汗, 以前唔識死! 好彩佢地2個同我一樣係怪c9一個.

SYHY Mama 說...

牛太....其實世上都有好多不同種類o既師奶,只要搵對同自己夾o既,識下都無妨,不過你倆就見過鬼怕黑啦...哈哈!我就...唔鍾意應酬...咪攪我...3不5時約出來真係唔掂....有時間我都吹好d笛先...

大食怪 說...

其實當時在網路上認識你, 我老公說了很多冷言冷語呢....成日話我幾十歲c9腦x未生埋, 唔怪得d 靚妹都比人呃.....所以第一次同你地gathering, 佢死都跟埋去....哈哈