沒有華麗的廚房,但當中滿載著嘗試、失敗、驚喜和成功!
等我都試下用獨角仙o既食譜先,謝謝分享!
生蠔少奶,你咁厲害找到獨角仙o既廣式月餅比例o既....我睇番佢o既blog剩係見到冰皮only.....我想問...係咪即係100g麵粉就落66.7g糖漿如此類推?咁鹼水咪唔夠1g?
http://hompy.netvigator.com/main/page/kin4430/20060815?catname=%2F%E4%B8%AD%E5%BC%8F%E9%BB%9E%E5%BF%83#%E5%BB%A3%E5%BC%8F%E6%9C%88%E9%A4%85兔太太,響呢度呀,我都係無意中搵到....你睇下佢個餅,真係好鬼死靚架!
生蠔少奶,哦!我都睇到呢個食譜,不過佢應該寫d幾多兩,但你寫o既係%,我咪以為唔同囉....你勁呀,知道佢寫乜。我下星期整月餅試下用先....
1兩大約38g,你用呢個convert做gram啦因為個個食譜所例份量都唔同,好難比較呀,化做%只係方便自己比較
我搓左獨角仙個皮la. 印像中無偷閒果個咁痴手. 我唔打算同朋友講轉左recipe, 等整左出黎睇下佢地發唔發覺.
好,等你報告!
發佈留言
7 則留言:
等我都試下用獨角仙o既食譜先,謝謝分享!
生蠔少奶,你咁厲害找到獨角仙o既廣式月餅比例o既....我睇番佢o既blog剩係見到冰皮only.....我想問...係咪即係100g麵粉就落66.7g糖漿如此類推?咁鹼水咪唔夠1g?
http://hompy.netvigator.com/main/page/kin4430/20060815?catname=%2F%E4%B8%AD%E5%BC%8F%E9%BB%9E%E5%BF%83#%E5%BB%A3%E5%BC%8F%E6%9C%88%E9%A4%85
兔太太,響呢度呀,我都係無意中搵到....
你睇下佢個餅,真係好鬼死靚架!
生蠔少奶,哦!我都睇到呢個食譜,不過佢應該寫d幾多兩,但你寫o既係%,我咪以為唔同囉....你勁呀,知道佢寫乜。我下星期整月餅試下用先....
1兩大約38g,你用呢個convert做gram啦
因為個個食譜所例份量都唔同,好難比較呀,化做%只係方便自己比較
我搓左獨角仙個皮la. 印像中無偷閒果個咁痴手. 我唔打算同朋友講轉左recipe, 等整左出黎睇下佢地發唔發覺.
好,等你報告!
發佈留言