沒有華麗的廚房,但當中滿載著嘗試、失敗、驚喜和成功!
點整架? 中間有無夾架呢... 我又想整又想食, HEHE..
我用名店個酥皮菠蘿包食譜,面改為芝士咋,中間無夾野。大的每個75g麵團,小的55g。
發佈留言
2 則留言:
點整架? 中間有無夾架呢... 我又想整又想食, HEHE..
我用名店個酥皮菠蘿包食譜,面改為芝士咋,中間無夾野。大的每個75g麵團,小的55g。
發佈留言