10.31.2006

第二次呈分試

今天開始的一連四天,大細少都要考上學期的期中試,而大少的成績更會被呈上教署,作為明年派中學的指標。開學不久,當我翻看他常識書的內容時,原來上學期要學香港政制,什麼立法會和行政會議的功能、區議員、一國兩制.....一個小六生真能完全明白內容嗎?就算是我,很慚愧,我也不太曉得,我記得我是中一時才學這些的。既然不能完全明白,但又要應付考試,唯有著他要把所有重要資料背下來,背誦,其實是男孩子的弱項,所以常識科我不會寄予厚望。

小六,是學生要面對最多考試的一年,除了學校本身的期考外(包括呈分試),還要應付下學期末的全港系統性評估和中一分班試,這兩個試都將對學校有深遠影響,前者是代表學校的整體成績表現,是幼稚園生選校的指標,而後者則直接影響現在小五的學弟妹的中一派位banding,因此,學校在開學不久已開始催谷,補充練習亦已買了兩次,還有每星期三天的補課.....求學是絕對求分數的!

3 則留言:

牛太太 說...

而家雖然無左學能測驗, 但唔見得D 小朋友比我地以前輕鬆. 我聽小皇帝媽媽講, 小一已經學D 好深既生字, 好慘呀.

大食怪 說...

係呀, 媽媽同小朋友都好慘!

剛過去的星期六, 到了小皇帝學校參加家長會, 與他的數學科老師見面後, 老師言語間竟然暗示, 我應辭去工作, 付出多些時間跟進他的學業, 為小朋友打好基礎, 希望我們自己衡量作出取捨!

實際情況, 小皇帝數學科功課常有錯漏, 因我大多情況下, 不會為他作覆核每題的答案, 但不致於差(我認為), 若老師認為要95分才能達標, 那我的小皇帝就做不到呢!

求學怎會不是求分數, 老師對學生的要求, 比我這個媽媽還要嚴格!

oyster 說...

係囉,點解佢地而家學d野咁深既?我成日同大少講,佢比起同齡的媽咪叻好多,因為有好多課程我響中學至學架!

大食怪,一般校長老師都偏向喜歡媽咪全職照顧個小朋友架,尤其名校添呀....計數錯漏是小朋友的通病,除非個小朋友好細心,否則10個有9個都係好大意,再加上而家好興出情景題,好似去超市買滿幾錢有個印花,儲齊n個印花就換禮物之類,我都試過計錯阿仔d題目呀...ha ha ha....

阿仔學校校長講得好好的一句說話:小朋友的進展有快有慢,老師、家長要因應每個小朋友去調教或對症下藥,而唔係話邊個唔夠邊個叻之類。