今天開始的一連四天,大細少都要考上學期的期中試,而大少的成績更會被呈上教署,作為明年派中學的指標。開學不久,當我翻看他常識書的內容時,原來上學期要學香港政制,什麼立法會和行政會議的功能、區議員、一國兩制.....一個小六生真能完全明白內容嗎?就算是我,很慚愧,我也不太曉得,我記得我是中一時才學這些的。既然不能完全明白,但又要應付考試,唯有著他要把所有重要資料背下來,背誦,其實是男孩子的弱項,所以常識科我不會寄予厚望。
小六,是學生要面對最多考試的一年,除了學校本身的期考外(包括呈分試),還要應付下學期末的全港系統性評估和中一分班試,這兩個試都將對學校有深遠影響,前者是代表學校的整體成績表現,是幼稚園生選校的指標,而後者則直接影響現在小五的學弟妹的中一派位banding,因此,學校在開學不久已開始催谷,補充練習亦已買了兩次,還有每星期三天的補課.....求學是絕對求分數的!
3 則留言:
而家雖然無左學能測驗, 但唔見得D 小朋友比我地以前輕鬆. 我聽小皇帝媽媽講, 小一已經學D 好深既生字, 好慘呀.
係呀, 媽媽同小朋友都好慘!
剛過去的星期六, 到了小皇帝學校參加家長會, 與他的數學科老師見面後, 老師言語間竟然暗示, 我應辭去工作, 付出多些時間跟進他的學業, 為小朋友打好基礎, 希望我們自己衡量作出取捨!
實際情況, 小皇帝數學科功課常有錯漏, 因我大多情況下, 不會為他作覆核每題的答案, 但不致於差(我認為), 若老師認為要95分才能達標, 那我的小皇帝就做不到呢!
求學怎會不是求分數, 老師對學生的要求, 比我這個媽媽還要嚴格!
係囉,點解佢地而家學d野咁深既?我成日同大少講,佢比起同齡的媽咪叻好多,因為有好多課程我響中學至學架!
大食怪,一般校長老師都偏向喜歡媽咪全職照顧個小朋友架,尤其名校添呀....計數錯漏是小朋友的通病,除非個小朋友好細心,否則10個有9個都係好大意,再加上而家好興出情景題,好似去超市買滿幾錢有個印花,儲齊n個印花就換禮物之類,我都試過計錯阿仔d題目呀...ha ha ha....
阿仔學校校長講得好好的一句說話:小朋友的進展有快有慢,老師、家長要因應每個小朋友去調教或對症下藥,而唔係話邊個唔夠邊個叻之類。
發佈留言