沒有華麗的廚房,但當中滿載著嘗試、失敗、驚喜和成功!
事頭婆, 請問你間舖響邊樹呀?點解你用金菠蘿可以整到咁淡色, 但係我就咁"金"既? 會唔會係, 我煮菠蘿時煮得lone lone 地, 所以d 打爛時d 色就深色好多?
仲有呀, 我第1眼第個tiramisu 時都覺得係沙魚鰭呀
發佈留言
2 則留言:
事頭婆, 請問你間舖響邊樹呀?
點解你用金菠蘿可以整到咁淡色, 但係我就咁"金"既? 會唔會係, 我煮菠蘿時煮得lone lone 地, 所以d 打爛時d 色就深色好多?
仲有呀, 我第1眼第個tiramisu 時都覺得係沙魚鰭呀
發佈留言