12.25.2008

還來得及......

不懂得怎樣把畫面post, 唯有把條link放上來.....
Merry Christmas!

3 則留言:

SYHY Mama 說...

我最欣賞....隻貓囉!哈哈哈!

牛太太 說...

點解咁搞笑, 係隻貓!

oyster 說...

等我介紹一下:呢隻貓叫'小灰和子',今年15歲,係家中女王......

和子重大過大少架,深得我地一家人愛錫,我地當佢一家人架喇,所以大老爺要加埋佢落去(其實重有一隻德德,係我最錫,不過無位加埋佢囉)....成段片因為加左和子而變得好鬼攪笑,我自己睇一次笑一次...哈哈!