沒有華麗的廚房,但當中滿載著嘗試、失敗、驚喜和成功!
做咩焗蛋糕好煩呀?條邊真係好靚喎!我覺得都係O架,有時好在意個面同條邊靚唔靚,佢就偏偏唔上色,有時唔理佢又無野。仲有D字寫得好靚呀!哈哈!
因為要洗好多兜兜碗碗嘛,整包洗一個大碗就得喇.....世事就係咁,太在意未必係好事。我手字,不嬲都唔錯架..he he....
d 字真係好靚呀!整既時候真係幾煩, 就算我而家有工人洗野都覺得煩! 不過見到個成果心情又唔同晒, 睇見食既人開心就乜都值得.
好彩我有個特約洗碗工...無錯, 洗野係煩到令你無動力去整!
係喎, d 字寫得唔錯喎, 好似個朱古力牌咁...hehe我都覺得洗野真係好討厭, 好彩e+唔洗自己洗至有d 動力整下野
你地就好啦,有人幫手洗.....我對手因為日洗夜洗已經變到同條柴無乜分別
發佈留言
6 則留言:
做咩焗蛋糕好煩呀?
條邊真係好靚喎!我覺得都係O架,有時好在意個面同條邊靚唔靚,佢就偏偏唔上色,有時唔理佢又無野。仲有D字寫得好靚呀!哈哈!
因為要洗好多兜兜碗碗嘛,整包洗一個大碗就得喇.....
世事就係咁,太在意未必係好事。我手字,不嬲都唔錯架..he he....
d 字真係好靚呀!
整既時候真係幾煩, 就算我而家有工人洗野都覺得煩! 不過見到個成果心情又唔同晒, 睇見食既人開心就乜都值得.
好彩我有個特約洗碗工...無錯, 洗野係煩到令你無動力去整!
係喎, d 字寫得唔錯喎, 好似個朱古力牌咁...hehe
我都覺得洗野真係好討厭, 好彩e+唔洗自己洗至有d 動力整下野
你地就好啦,有人幫手洗.....我對手因為日洗夜洗已經變到同條柴無乜分別
發佈留言