8.16.2007

Vanilla Ice Cream



今個夏天第一次整雪糕,大少爺話雲呢拿味似忌廉汽水!

3 則留言:

牛太太 說...

我都要買盒cream 黎整低糖雪糕比自己嘆下先得.

oyster 說...

我想問,脫脂奶和全脂奶做出來的雪糕,在口感方面有分別嗎?

牛太太 說...

我無用過脫脂奶, 只係用低脂奶. 低脂奶同全脂奶做出黎就無分別. 另外, 我用1.5 份奶同0.5分cream 做出黎口感都ok 架.