沒有華麗的廚房,但當中滿載著嘗試、失敗、驚喜和成功!
我都要買盒cream 黎整低糖雪糕比自己嘆下先得.
我想問,脫脂奶和全脂奶做出來的雪糕,在口感方面有分別嗎?
我無用過脫脂奶, 只係用低脂奶. 低脂奶同全脂奶做出黎就無分別. 另外, 我用1.5 份奶同0.5分cream 做出黎口感都ok 架.
發佈留言
3 則留言:
我都要買盒cream 黎整低糖雪糕比自己嘆下先得.
我想問,脫脂奶和全脂奶做出來的雪糕,在口感方面有分別嗎?
我無用過脫脂奶, 只係用低脂奶. 低脂奶同全脂奶做出黎就無分別. 另外, 我用1.5 份奶同0.5分cream 做出黎口感都ok 架.
發佈留言