4.25.2007

黑芝麻日

終於可以動手制作了,今次選了黑芝麻做材料,無他,因為家中有一大包麻砂未開封,有機會的話都希望盡快用完。

黑芝麻曲奇 — 從網上找來的食譜,原食譜用粒粒黑芝麻,但我把它全換成麻砂,成品很鬆,入口有點太「粉」的感覺,因此下次還是用粒粒黑芝麻,然後把部份打碎成粉。


黑芝麻土司 — 用生蠔少奶至愛的中種白土司配方,把奶粉改成麻砂而成,雖然外表黑萌萌,但沒有太濃的芝麻味。

4 則留言:

牛太太 說...

hehe, 我都有. 不過唔同品種.

oyster 說...

你都有整包包?

牛太太 說...

上個月整架啦

大食怪 說...

我都好like 芝麻架, 無論黑白都咁鐘意
食腸粉, 蘿蔔糕, 炒面, 冷盤呀, 直情會舖天蓋地咁落呀!