沒有華麗的廚房,但當中滿載著嘗試、失敗、驚喜和成功!
hehe, 我都有. 不過唔同品種.
你都有整包包?
上個月整架啦
我都好like 芝麻架, 無論黑白都咁鐘意食腸粉, 蘿蔔糕, 炒面, 冷盤呀, 直情會舖天蓋地咁落呀!
發佈留言
4 則留言:
hehe, 我都有. 不過唔同品種.
你都有整包包?
上個月整架啦
我都好like 芝麻架, 無論黑白都咁鐘意
食腸粉, 蘿蔔糕, 炒面, 冷盤呀, 直情會舖天蓋地咁落呀!
發佈留言