沒有華麗的廚房,但當中滿載著嘗試、失敗、驚喜和成功!
我都好想整蛋tart 架, 但係屋企得2隻牛, 蛋tart 隔左夜又唔好食. 如果只係整2隻又唔知點預蛋汁既份量.
你個蛋tart都好靚下....仲有瑕疵咩?
牛太,用1隻蛋整啦,不過都有剩架再唔係就整6"大蛋tart囉...ha ha兔太,最靚果個至影相,其餘果幾個,唔知點解蛋漿面焗焗下有泡泡,好醜呢
哦....我試過整一次...都好似係有d會有泡泡。
發佈留言
4 則留言:
我都好想整蛋tart 架, 但係屋企得2隻牛, 蛋tart 隔左夜又唔好食. 如果只係整2隻又唔知點預蛋汁既份量.
你個蛋tart都好靚下....仲有瑕疵咩?
牛太,用1隻蛋整啦,不過都有剩架
再唔係就整6"大蛋tart囉...ha ha
兔太,最靚果個至影相,其餘果幾個,唔知點解蛋漿面焗焗下有泡泡,好醜呢
哦....我試過整一次...都好似係有d會有泡泡。
發佈留言