3.22.2007

繼續再Tart

星期二的早上到過上海街一趟,目的是找較大的蛋形曲奇模,結果令人失望。不過,在「光榮」卻無意發現這個又平又實用的Tart模,$3.20/pc., 不用考慮便買了4個回家。


急不及待用了這個新玩具做了桃Tart, 中間的吉士餡是跟Winnie姐的「西式甜品」做,但原來冷藏後仍是流質,害得兩位少爺在小息時的食相甚為狼狽....


由於Tart皮有剩,昨天又做了6個蛋撻,撻面有點暇疵,制作技術有待改善。

4 則留言:

牛太太 說...

我都好想整蛋tart 架, 但係屋企得2隻牛, 蛋tart 隔左夜又唔好食. 如果只係整2隻又唔知點預蛋汁既份量.

SYHY Mama 說...

你個蛋tart都好靚下....仲有瑕疵咩?

oyster 說...

牛太,用1隻蛋整啦,不過都有剩架
再唔係就整6"大蛋tart囉...ha ha

兔太,最靚果個至影相,其餘果幾個,唔知點解蛋漿面焗焗下有泡泡,好醜呢

SYHY Mama 說...

哦....我試過整一次...都好似係有d會有泡泡。