1.12.2007

蕃茄湯米線



相信每位全職要煮飯的c9都試過為飯餐的菜式而大腦閉塞,因為每日三餐,既要有營養,又要適合一家大細的口味,其實是一件頗頭痛的事,有時在街市由街頭行到街尾5次也未必能決定菜式,很要命!因此有時簡簡單單便算,就正如昨晚,做了蕃茄湯米線及一大碟蒜茸西蘭花。除了飯之外,細少爺最愛吃麵、粉、米線等,他昨晚是吃得最多的,他話蕃茄很有營養,所以要吃多一點^.^

2 則留言:

牛太太 說...

有時我都諗, 如果我要每日煮2餐既話, 應該好快要去幫襯植髮公司.

大食怪 說...

你真係講得岩, 我都係每日煮一餐, 但每個星期都係差不多買重覆的菜式, 如果有一日有人來拜訪, 我就只能將全個星期的菜式放晒上?, 所以我相信做全職C9都幾頭痛