沒有華麗的廚房,但當中滿載著嘗試、失敗、驚喜和成功!
有時我都諗, 如果我要每日煮2餐既話, 應該好快要去幫襯植髮公司.
你真係講得岩, 我都係每日煮一餐, 但每個星期都係差不多買重覆的菜式, 如果有一日有人來拜訪, 我就只能將全個星期的菜式放晒上?, 所以我相信做全職C9都幾頭痛
發佈留言
2 則留言:
有時我都諗, 如果我要每日煮2餐既話, 應該好快要去幫襯植髮公司.
你真係講得岩, 我都係每日煮一餐, 但每個星期都係差不多買重覆的菜式, 如果有一日有人來拜訪, 我就只能將全個星期的菜式放晒上?, 所以我相信做全職C9都幾頭痛
發佈留言