10.22.2006

檸香芝士餅

友人早兩天匆忙致電說今天要一個生日蛋糕,請我幫幫忙,時間實在倉促,幸好家中齊備芝士蛋糕的基本材料,還有上星期在火碳買的朱古力轉印紙,否則真是神仙難變。今次嘗試加入c+好友推介的綠茶jelly夾心,算是在平凡中添點新意!

6 則留言:

牛太太 說...

點解你d餅底次次都可以整到咁平既? 你用乜野壓架?

oyster 說...

大匙羹囉,慢慢"燙"下"燙"下咁,d餅碎就會被壓得好實架喇

牛太太 說...

我知啦, 仲有因為我用風筒甩模, 好多時d 蛋糕漿吹到溶, 咁影響左條邊唔靚. 要學你用熱毛巾甩模先可以咁perfect. 仲有想問下, 側邊d 朱古力塊點先唔跌?

oyster 說...

呢個都係風筒甩模,但可能因為呢個蛋糕較實淨,所以甩得好整齊。
朱古力片係就咁黐上去咋

大食怪 說...

d 朱古力裝飾,次次都整得咁,
貫徹你一貫作用, 靚!

oyster 說...

大食怪,tks!
因為用假力做,所以容易d,我下個目標係用真力,不過好重皮囉