沒有華麗的廚房,但當中滿載著嘗試、失敗、驚喜和成功!
點解你d餅底次次都可以整到咁平既? 你用乜野壓架?
大匙羹囉,慢慢"燙"下"燙"下咁,d餅碎就會被壓得好實架喇
我知啦, 仲有因為我用風筒甩模, 好多時d 蛋糕漿吹到溶, 咁影響左條邊唔靚. 要學你用熱毛巾甩模先可以咁perfect. 仲有想問下, 側邊d 朱古力塊點先唔跌?
呢個都係風筒甩模,但可能因為呢個蛋糕較實淨,所以甩得好整齊。朱古力片係就咁黐上去咋
d 朱古力裝飾,次次都整得咁, 貫徹你一貫作用, 靚!
大食怪,tks!因為用假力做,所以容易d,我下個目標係用真力,不過好重皮囉
發佈留言
6 則留言:
點解你d餅底次次都可以整到咁平既? 你用乜野壓架?
大匙羹囉,慢慢"燙"下"燙"下咁,d餅碎就會被壓得好實架喇
我知啦, 仲有因為我用風筒甩模, 好多時d 蛋糕漿吹到溶, 咁影響左條邊唔靚. 要學你用熱毛巾甩模先可以咁perfect. 仲有想問下, 側邊d 朱古力塊點先唔跌?
呢個都係風筒甩模,但可能因為呢個蛋糕較實淨,所以甩得好整齊。
朱古力片係就咁黐上去咋
d 朱古力裝飾,次次都整得咁,
貫徹你一貫作用, 靚!
大食怪,tks!
因為用假力做,所以容易d,我下個目標係用真力,不過好重皮囉
發佈留言