4.24.2006

藍莓包包

差不多整個星期沒有做麵包,於是今天做多了一點,把麵團分為兩份,一份做了5個芝士餐肉包給大細少爺做明天小息的點心,另一份加入藍莓乾,做了這個大麵包。因為水份重,這麵團比較濕,搓起來並不容易,亦由於水份重,包包的質感柔軟且具彈性,難怪麵包怪們為了追求這種口感而不辭勞苦地搓呀、搓呀.....



1 則留言:

牛太太 說...

我仲以為你同我一樣咁變態tim
話說我妹好鐘意食bb, 有次我直情將bb 醬包入個包到, 好似紅豆包咁.
我覺得好怪, 有點難食, 但佢竟然話好食. 我叫佢下次拎樽jam 去送飯