從今天起一連三日在九龍灣國際展貿中心舉辦的『第一屆香港寵物節』,我們的貓會是其中一個參與團體,這些曲奇就是做來與貓迷們分享的。說回來,貓會已成立了九年,自己積極參與會務亦已踏入第六年,而每年一度的貓展便足以令我忙上四至六個月。
朋友們都問我:做呢D野無錢收架喎,咁辛苦,攪黎做乜呀?
我的答案是:當中得益並非金錢利益(因為服務貓會全是義務性質,並沒有薪酬的),亦非名氣,而是不斷的自我充實和能力提升,及對大老爺背後的支持。
對於我這個思想傳統得『有待開發』的人來說,如果我在背後的少少支持能為大老爺實踐理想的話,一切辛苦都是值得的!
1 則留言:
Woo.... 喵喵, 令我諗起今日收到好友既消息.... 佢屋企有2隻喵, 其中一隻, 響無病無痛既情況下, 上個禮拜突然暴斃, 好友因此喊左成個禮拜. 雖則隻貓都12歲, 但都未到好老, 事前亦無病. 反而另一隻有糖尿病睇左幾次e生有心理準備佢要走既就無事....
本來想send 你d 咁可愛既小貓cookies 比佢睇, 但諗下都係唔好, 唔想佢再喊 ~~><~~
發佈留言