沒有華麗的廚房,但當中滿載著嘗試、失敗、驚喜和成功!
嘩, 你間a1 加價定係你"打虎頭", 我買$8 半個架, haha!我覺得自己整同a1 有一段距離呀... even 加左水同starter 都唔夠a1軟. 我真係好想知佢地夠竟點做呢個包.
發佈留言
1 則留言:
嘩, 你間a1 加價定係你"打虎頭", 我買$8 半個架, haha!
我覺得自己整同a1 有一段距離呀... even 加左水同starter 都唔夠a1軟. 我真係好想知佢地夠竟點做呢個包.
發佈留言