7.30.2007

終於無裂開啦......

最近忙於埋首看Harry Potter,所以很少製作蛋糕甜品之類,只做了一個8寸的虎紋芝士蛋糕作為昨晚貓友聚會的甜品。

細少爺見我做芝士蛋糕,便在側邊嚷著要我做日式芝士蛋糕給他吃,於是趁今日下午有空檔,廚房又不太熱,做了這個已做過約30次的日式芝士蛋糕。以往做的都一定是「笑口常開」芝士蛋糕,因為每次蛋糕面都必定裂開,而且非常慘痛......我對這個問題已經反覆思量了很多次,但也想不到原因.....今天用了初學做蛋糕時網友教的方法,就是把蛋糕模放在另一個大模中,在兩個模的空隙注入沸水至一半高度,結果蛋糕面完整無缺,哈,疑團終被破解!



2 則留言:

牛太太 說...

就係咁簡單???

oyster 說...

係呀,原來就係咁簡單,我記得初學整蛋糕時敏敏係咁教,我跟住做,d蛋糕唔裂架,後來唔知點解再無咁做,蛋糕就次次都裂得好醜樣.....我可以再做多次,以証明係work^.^