沒有華麗的廚房,但當中滿載著嘗試、失敗、驚喜和成功!
就係咁簡單???
係呀,原來就係咁簡單,我記得初學整蛋糕時敏敏係咁教,我跟住做,d蛋糕唔裂架,後來唔知點解再無咁做,蛋糕就次次都裂得好醜樣.....我可以再做多次,以証明係work^.^
發佈留言
2 則留言:
就係咁簡單???
係呀,原來就係咁簡單,我記得初學整蛋糕時敏敏係咁教,我跟住做,d蛋糕唔裂架,後來唔知點解再無咁做,蛋糕就次次都裂得好醜樣.....我可以再做多次,以証明係work^.^
發佈留言