沒有華麗的廚房,但當中滿載著嘗試、失敗、驚喜和成功!
sweet sweet 呀!你買左個cutter for 整天使麵?
補祝你地週年sweet sweet!羅宋湯係咪自己煲架? 可唔可以教埋我?
多謝呀!羅宋湯 — 由於唔想個雪櫃迫爆,於是去吉豬島買一個雜菜湯包,自己再加多4個蕃茄&半個椰菜,再放牛尾一齊煲
發佈留言
3 則留言:
sweet sweet 呀!
你買左個cutter for 整天使麵?
補祝你地週年sweet sweet!
羅宋湯係咪自己煲架? 可唔可以教埋我?
多謝呀!
羅宋湯 — 由於唔想個雪櫃迫爆,於是去吉豬島買一個雜菜湯包,自己再加多4個蕃茄&半個椰菜,再放牛尾一齊煲
發佈留言